Iz Gradske uprave Grada Svete Nedelje, najavili su postavljanje novog standarda transparenosti. Naime, građanima je predstavljeno uvođenje sustava ocjenjivanja gradskih službenika kojima će dio plaće ovisiti o tim ocjenama te uvid u sve gradske transakcije, ugovore i raspored financijskih sredstava.
Iz grada su najavili da su razvili alat za građane putem kojeg će djelatnicima gradske uprave moći davati ocjene te objasnili kako će zaposlenici gradske uprave imati fiksni i varijabilni dio primanja, smanjiti će im se plaća za 10%, te će im se, ovisno o ocjenama, kvartalno isplaćivati nagrada. Onim najlošije ocijenjenima se neće isplaćivati nagrada dok će najbolji djelatnici dobiti veća primanja. To bi, ukoliko prijedlog prođe na Gradskom vijeću trebalo funkcionirati tako da će svaki građanin nakon posjete gradskoj upravi moći upisati broj koji su pri posjeti dobili te će na temelju njega moći ocijeniti djelatnika u aplikaciji.
Što se tiče gradskih financija, prezentiran je Registar javne nabave, dostupan na web stranici Grada Svete Nedelje, koji omogućava potpuni uvid u ugovore, narudžbenice i fakture, čak i one do 20.000 kuna koje nisu predmet javne nabave, a time niti predmet obvezne objave.