Hrvatska obrtnička komora predstavila je novu aplikaciju namijenjenu ugostiteljima nazvanu Smart service. Aplikacija omogućava gostu da uz pomoć pametnog telefona na jednostavan način pregleda ponudu ugostiteljskog objekta te naruči hranu i piće za svoj stol bez preuzimanja i instaliranja aplikacije i ostavljanja podataka, već samo koristeći QR kod koji se nalazi na stolu. Osim što se predviđa smanjenje vremena čekanja narudžbe za gosta i ostvaruje efikasnija usluga, osoblju objekta omogućava se pregledna statistika u realnom vremenu s time da svaki ugostiteljski objekt aplikaciju može prilagoditi svojoj ponudi bez dodatnih ulaganja.
Aplikacija koja će biti dana na besplatno korištenje zainteresiranim ugostiteljima u periodu od tri mjeseca pokusnog razdoblja, za svrhu ima podržati poslovanje ugostitelja te osigurati alat za bolje poslovanje u digitalnom dobu. Prema najavama predsjednika Hrvatske obrtničke komore Dragutina Ranogajeca, HOK će ovu aplikaciju pokušati prilagoditi što većem broju djelatnosti u što skorijem roku.