Grad Rijeka razvio je novu digitalnu uslugu namijenjenu poduzetnicima pogođenima krizom uzrokovanom virusom COVID-19. Digitaliziran je postupak podnošenja Zahtjeva za odgodu plaćanja i/ili oslobađanje od plaćanja komunalne naknade te poduzetnici od 16. travnja navedeni zahtjev s prilozima ispunjavaju i podnose elektroničkim putem kroz Informacijski servis Grada Rijeke (ISGR). Ova e-usluga je u potpunosti integrirana s uredskim poslovanjem Grada Rijeke, što znači da kada se podnese zahtjev putem informacijskog servisa, on direktno dolazi na e-mail zaduženoj osobi u komunalnom sustavu te istovremeno dobije klasu i urudžbeni broj. Na taj način dostupan je s jedne strane djelatniku komunalnog sustava za daljnje postupanje, te s druge strane podnositelju prijave za praćenje rada na predmetu putem aplikacije e-Uredi.
Kako bi ovim putem podnijeli zahtjev korisnici moraju biti prethodno registrirani na ISGR, a ukoliko to nisu, besplatno mogu izraditi korisnički profil na način da upišu svoje osobne podatke, te odaberu svoje korisničko ime i lozinku za prijavu u sustav.
Iz Grada Rijeke navode da je u tijeku integracija sustava ISGR sa sustavom e-Građani kako bi sve usluge bile dostupne i putem tog sustava, nakon čega se planira i integracija sa sustavom e-Pristojbe, čime će u digitalnom obliku građanima biti dostupne i one usluge koje sada zahtijevaju plaćanje pristojbi.