Usluga e-Komunikacije Ministarstva pravosuđa, koja služi za elektroničku komunikaciju sudionika sudskih postupaka s trgovačkim sudovima od 1. rujna 2020. postaje obvezna za sve pravne osobe. Dosad su obvezni sudionici bili samo odvjetnici, javni bilježnici, sudski vještaci i stečajni upravitelji. Pravne osobe i državna tijela pravo pristupa sustavu ostvaruju dostavom obveznih podataka Ministarstvu pravosuđa, a to bi trebala učiniti najkasnije do spomenutog 1. rujna 2020. kad je zadnji rok za priključivanje na navedenu uslugu. Način podnošenja podnesaka sudu u elektroničkom obliku putem e-Komunikacije reguliran je novim Pravilnikom o elektroničkoj komunikaciji (NN 5/20). Kako bi se pravne osobe bolje upoznale s potrebnim preduvjetima za primjenu e-Komunikacije Ministarstvo za njih održava radionice, prva od kojih je održana 05.02.2020.
Svrha e-Komunikacije je ubrzavanje rada sudova kroz bržu dostavu pismena, osiguravanje učinkovitije naplate sudskih pristojbi, smanjenje troškova postupka, uspostava elektroničkog sudskog spisa i elektroničke sudske arhive.