Iz Gradske uprave Grada Svete Nedelje, najavili su postavljanje novog standarda transparenosti. Naime, građanima je predstavljeno uvođenje sustava ocjenjivanja gradskih službenika kojima će dio plaće ovisiti o tim ocjenama te uvid u sve gradske transakcije, ugovore i raspored financijskih sredstava.
Iz grada su najavili da su razvili alat za građane putem kojeg će djelatnicima gradske uprave moći davati ocjene te objasnili kako će zaposlenici gradske uprave imati fiksni i varijabilni dio primanja, smanjiti će im se plaća za 10%, te će im se, ovisno o ocjenama, kvartalno isplaćivati nagrada. Onim najlošije ocijenjenima se neće isplaćivati nagrada dok će najbolji djelatnici dobiti veća primanja. To bi, ukoliko prijedlog prođe na Gradskom vijeću trebalo funkcionirati tako da će svaki građanin nakon posjete gradskoj upravi moći upisati broj koji su pri posjeti dobili te će na temelju njega moći ocijeniti djelatnika u aplikaciji.
Što se tiče gradskih financija, prezentiran je Registar javne nabave, dostupan na web stranici Grada Svete Nedelje, koji omogućava potpuni uvid u ugovore, narudžbenice i fakture, čak i one do 20.000 kuna koje nisu predmet javne nabave, a time niti predmet obvezne objave.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.