Na sjednici Vlade RH, održanoj 4. ožujka predstavljen je digitalni sustav za elektroničko podnošenje zahtjeva za obnovu potresom oštećenih zgrada – eObnova koji je već započeo s radom. Sustav, dostupan ovdje, u nadležnosti Ministarstva graditeljstva, prostornog uređenja i državne imovine omogućuje elektroničku prijavu za obnovu ili novčanu pomoć nakon potresa za fizičke i pravne osobe, a pristup sustavu omogućen je putem sustava e-Građani korištenjem NIAS vjerodajnica razine 3.
Putem web platforme moguće je ispuniti elektronički obrazac bez potrebe odlaska u državne ustanove, kao i prilaganje potrebne dokumentacije, poput vlasničkog lista. Građani, ovisno o tome podnose li zahtjev za konstrukcijskom obnovom, uklanjanjem građevine ili novčanom pomoći, sami odabiru koji obrazac će ispuniti. Za sve obrasce obvezan je upis katastarske općine i broj katastarske čestice nakon čega se bira status, odnosno je li riječ o vlasniku zgrade/posebnog dijela zgrade odnosno uništene obiteljske kuće ili suvlasniku zgrade/posebnog dijela zgrade odnosno uništene obiteljske kuće.
Nakon što su svi podaci uneseni i spremljeni, zahtjev se može predati, a zadnji korak prijave je potvrda predavanja zahtjeva. Unutar sustava omogućena je i pretraga zahtjeva te pretraživanje po više različitih kriterija (po podacima zahtjeva, po podacima o zgradi, po adresi i slično). Ako se utvrdi da predana dokumentacija nije dovoljna, korisnik će po pozivu referenta moći dopunjavati svoj zahtjev, a kroz ovaj projekt državna uprava sama automatizacijom razmjenjuje podatke sa temeljnim registrima javne uprave.
Osim vijesti o pokretanju navedene internetske platforme, iz Ministarstva najavljuju kako će u Zagrebu do 15. ožujka otvoriti Informativni centar „Obnova“, u kojem će se na jednom mjestu naći službenici Ministarstva, Fonda za obnovu i Središnjeg državnog ureda za obnovu i stambeno zbrinjavanje te djelatnici Pravne klinike. Građani će tamo moći dobiti sve potrebne informacije i savjete te predavati zahtjeve za obnovu.