Ulaskom u novu godinu Hrvatski zavod za mirovinsko osiguranje je proširio svoje poslovanje novom uslugom E-kontrola. Putem ove nove elektroničke usluge, poslodavci će od 5. siječnja moći dostaviti svu propisanu dokumentaciju za postupak provjere podataka o kojima ovisi ostvarivanje prava iz mirovinskog osiguranja te preuzimati zapisnik o kontroli u elektroničkom obliku.
Uslugu e-Kontrola na jednostavan način mogu koristiti postojeći i novi korisnici, ovlaštene osobe obveznika koje su već registrirane ili se prvi put registriraju u elektroničku uslugu e-Prijave Lana, bez potrebe dolaska na šaltere HZMO-a. Novom uslugom digitalnog prikupljanja i obrade dokumentacije ubrzava se postupak kontrole podataka, smanjuju administrativni troškovi poduzetnika i aktivno pridonosi ostvarenju mjera navedenih u Akcijskom planu za administrativno rasterećenje gospodarstva Vlade RH.
„Ovom uslugom dodatno moderniziramo proces kontrole podataka radi stvaranja pretpostavki za brže i jeftinije poslovno okruženje (…) te aktivno pridonosimo temeljnom poslovnom cilju HZMO-a, odnosno bržem ostvarivanju prava na mirovinu svih budućih umirovljenika“ dodao je ravnatelj Ivan Serdar.