Početkom prosinca pokrenut je novi digitalni servis Vlade za jednostavnije i brže pokretanje poslovanja pod nazivom START. Usluga donosi mogućnost online pokretanja poslovanja za trgovačka društva i obrte, a dostupna je putem sustava e-građani uz posjedovanje vjerodajnice sigurnosne razine 4 (elektroničke osobne iskaznice ili certifikata FINA-e). START budućim poduzetnicima omogućava da pokrenu poslovanje iz vlastitog doma, kroz jedan elektronički postupak koji traje 3-5 dana te uz smanjenje troškova (ukinuta je potreba javnobilježničke ovjere osnivačkih akata te su sudske pristojbe za postupak 50% manje). Usluga START, uz obvezan upis društva u sudski registar i Registar poslovnih subjekata ili upis obrta u Obrtni registar i registar poreznih obveznika, te elektroničko plaćanje temeljnog kapitala i pristojbi, korisnicima donosi i sljedeće mogućnosti:
Uz resorno Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta u realizaciji projekta sudjelovale su i brojne druge institucije poput trgovačkih sudova, Porezne uprave, Državnog zavoda za statistiku, HZMO-a, HZZ-a, HZZO-a, Hrvatske udruge banaka, Ministarstva uprave, Središnjeg državnog ureda za razvoj digitalnog društva i drugih. Već je poznato kako će druga faza uspostave servisa donijeti mogućnost elektroničkog pokretanja poslovanja za inozemne osnivače, a nakon čega slijedi i uvođenje mogućnosti upisa promjena.
Više informacija o usluzi START saznajte na sljedećem linku.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.