Gradska uprava Grada Splita uvela je uslugu elektroničkog potpisa u obradi ulaznih računa od strane odgovornih osoba Gradske uprave i nadležnih upravnih tijela. E-Potpis funkcionira na način da djelatnici Gradske uprave ili drugih nadležnih tijela, nakon što zaprime i pregledaju dospjele elektroničke račune, mogu ovjeriti vjerodostojnost istih korištenjem e-Potpisa. S obzirom na to da se ovim putem ovjerava i dokumentacija priložena elektroničkom računu (ugovorni troškovnici, nacrti, radni nalozi, potvrde i sl.) radi se o značajnom unaprjeđenju procedure. Po ovjeri/likvidiranju računa automatski se generira i pokreće zahtjev za plaćanje.
Uvođenjem e-Potpisa je osigurana veća učinkovitost djelatnika Gradske uprave, veća transparentnost za sve uključene stranke i značajne materijalne uštede budući da se ukida potreba za printanjem preko 100.000 dokumenata godišnje.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.