Službena Viber zajednica Grada Pule, pokrenuta ovog proljeća s ciljem redovite i dvosmjerne komunikacije s građanima u uvjetima pandemije, od sada omogućuje još bržu i jednostavniju razmjenu informacija između gradske uprave i građana i oko brojnih drugih tema.
Uvođenjem službenog virtualnog asistenta Grada Pula građani sada kroz interaktivnu komunikaciju mogu dobiti korisne informacije vezane za komunalne usluge poput odvoza otpada, hitnih komunalnih intervencija ili pak doznati sve o pravu na uslugu pomoći i njege u kući, gradskim stipendijama, subvencijama školskog obroka za djecu, e-upisima u vrtiće, prometu u gradu te brojnim drugim temama. Daljnja prednost ovog virtualnog asistenta je što su sve informacije građanima dostupne 24 sata dnevno što značajno poboljšava komunikaciju i otvorenost gradske uprave građanima.
U skladu sa sadržajnom nadogradnjom, virtualna zajednica Grad Pula COVID-19 mijenja svoje ime u Grad Pula – Citta` di Pola, a tijekom probnog perioda koji će trajati 30 dana građani imaju prilike isprobati chatbot i dati svoj osvrt kao i predložiti dodatne potencijalne teme koje smatraju korisnima.