Grad Ludbreg uvodi mjere koje će povećati transparentnost gradskog proračuna. Korištenjem nove aplikacije građanima će se omogućiti uvid u način na koji sportski klubovi koriste javni novac u realnom vremenu. Uz to, svim klubovima omogućit će se lakše digitalno upravljanje kroz jednostavniju i bržu naplatu članarina, vođenje evidencije dolazaka na trening, bilježenja primarnih kontakata sportaša kao prevenciju širenja korona virusa i slično. Uvođenjem digitalnih rješenja u proces pravdanja namjenskih sredstava iz proračuna u segmentu sporta značajan je korak u poticanju kulture transparentnosti i odgovornog poslovanja u gradu te pruža pozitivan primjer ostalim hrvatskim gradovima. Osim poticanja transparentnosti, radi se i o značajnom administrativnom rasterećenju zaposlenika klubova koji će na jednostavniji način moći voditi poslovanje svojih klubova.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.