Usluga e-Komunikacije Ministarstva pravosuđa, koja služi za elektroničku komunikaciju sudionika sudskih postupaka s trgovačkim sudovima od 1. rujna 2020. postaje obvezna za sve pravne osobe. Dosad su obvezni sudionici bili samo odvjetnici, javni bilježnici, sudski vještaci i stečajni upravitelji. Pravne osobe i državna tijela pravo pristupa sustavu ostvaruju dostavom obveznih podataka Ministarstvu pravosuđa, a to bi trebala učiniti najkasnije do spomenutog 1. rujna 2020. kad je zadnji rok za priključivanje na navedenu uslugu. Način podnošenja podnesaka sudu u elektroničkom obliku putem e-Komunikacije reguliran je novim Pravilnikom o elektroničkoj komunikaciji (NN 5/20). Kako bi se pravne osobe bolje upoznale s potrebnim preduvjetima za primjenu e-Komunikacije Ministarstvo za njih održava radionice, prva od kojih je održana 05.02.2020.
Svrha e-Komunikacije je ubrzavanje rada sudova kroz bržu dostavu pismena, osiguravanje učinkovitije naplate sudskih pristojbi, smanjenje troškova postupka, uspostava elektroničkog sudskog spisa i elektroničke sudske arhive.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.